tirsdag, marts 28, 2006

1 FO igen/again/aftur

-Den lille babytröje jeg strikkede for et par uger siden har så ligget umonteret siden da. I dag tog jeg mig sammen og syede skulder/ærme sömmene, hæftede ender, syede i knapper og vaskede den. Og den blev bare så fin, i morgen bliver den indpakket og givet til en lille pige jeg kender der hedder Katrín. Hun er datter til min svigersöns söster, hun er 3 mån gammel, og hun er bare så yndig og smuk.

-The little baby-jacket I knitted a couple of weeks ago has lied unfinished since then. Today I pulled myself together and seemed the shoulders/sleeves, weaved in the ends, fastened the buttons and washed it. And I think it´s just sweet, tomorrow it will be wrapped and given to a little girl I know who´s name is Katrín. She is the daughter of my son-in-laws sister, she is 3 months old, and she is simply adorable.
-Her ses tröjen i störrelsesforhold til min mobiltelefon, jeg tror den passer til en ca.4mån gammel baby.

-Here´s the jacket, I think it fits a baby around 4 months of age.








-Her er et nærbillede af knapperne, der er i form af slöjfer.

-Here´s a close-up of the bow-shaped buttons.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

It's precious Frida. Hope you are doing well. I'm getting back into the swing of things over here.