mandag, november 28, 2005

Nogle flere julegaver er færdige!

Jeg har også lavet nogle flere julegaver, mest ting til börn. Her kommer billeder af nogle, modellen er min yngste sön.
Her et par pulsvarmere, strikket i retstrik på pinde str 5, med 1 tråd Opal sokkegarn+ 1 tråd Ida sokkegarn fra Europris. De skal gives til en lille pige sammen med et grönt halstörklæde jeg strikkede i sommer (billede af det i indlæg fra 15/9). Kanten foroven på pulsvarmerne er dobbelt Fortissima color sokkegarn, det fik jeg i födselsdagsgave fra en i min Webstrik födselsdagsgruppe.




Her kommer så et sæt med hals/skulder- og
pulsvarmere, også til en lille pige. Det er strikket i Sirdar Aran, på pinde str 5, og med striber i Smile effectgarn fra Hjertegarn. Denne form for halsvarmere er særlig gode til börn da de ligger så godt ud på skuldrene og ned på brystet. Drengen gik med på at vise det frem selvom han ikke var helt vild med at tage på sådan pigeagtigt "stuff".


Her en drengehue, opskrift herfra, strikket på pinde str 4 og 4,5 med en tråd Hjerte-Crépe og en tråd Hjerte"4" sokkegarn og et par pigesokker strikket på pinde 3,5 af Opal 6 trådet sokkegarn.

Jeg har gang i flere ting, der vil komme flere billeder i löbet af næste uge.

Ingen kommentarer: