onsdag, november 02, 2005

Jeg har fået en gave!



Jeg har klaget over at aldrig kunne have computeren i fred. Börnene har nærmest overtaget den med sine computer-games og musik-downloading og filmwatching. Der har på det sidste været mange skænderier om hver nu skal få bruge den. Så i går kom den kærlige mand jeg bor med hjem med dette her til mig:
En bærbar Mitac med mus og trådlöst internet. Og den skal være bare min! Jeg kan nemlig godt lide da jeg arbejder med oversættelser at kunne skrive nogle få sætninger ad gangen og så stå op og lave noget andet i nogle minutter. Men det har været svært fordi hvis jeg har stået op så har nogen hugget computeren i mellemtiden. Men nu bliver det altså slut med det! Denne bliver bare til mig! I går aftes kom så svigersönnen for at sætte det hele op til mig og overföre data fra den gamle til den nye, og nu er den altså klar til brug. Jeg er vild med den, og I kan tro at min mand fik et stort kys!

5 kommentarer:

Sanne B. sagde ...

Sikke' en mand. Lejer du ham ud???
Tillykke med computeren Frida.

kh
Sanne B.

Anonym sagde ...

vad roligt att få en egen dator, lyckliga du, jag vill oxå ha en bärbar, snyft

Anonym sagde ...

Kære Frida.

Nej, hvor er du bare heldig - jeg er sikker på, du bliver glad for den. Sikke en mand at have, hva'?!

Hyggeligt at hilse på dig i Silkeborg - og tak for alle de fine sjalsoversættelser.

KH Tina R

Anonym sagde ...

Hejsa kære Frida! Den (og manden)forstår jeg godt, at du er glad for - til lykke med den.
Kram fra Christa

Ditte sagde ...

Kan man låne?????
Tillykke med den Frida. Det er da en af de skønneste gaver man kan få. Især når man som dig, laver de flotteste oversættelser til resten af webstrikgruppen.
Så på en måde, er det måske også os der har fået en lille gave af din mand. Kys ham fra os.
Kh. Ditte