lørdag, september 12, 2009

Sylvi - fakta / Sylvi - facts

Opskrift/Pattern: Twist Collective online magazine, Winter 2008, link HERE

Garn/Yarn: Álafoss Lopi (100% islandsk uld/100% icelandic wool), farve/colour: 9738

Ændringer/Modifications: Jeg strikkede kroppen i omvendt glat i stedet for perlestrik, brugte det dog til ærmerne, jeg lavede også nederkanter på både krop og ærmer anderledes end i opskriften. /I knitted the body in reversed stocking stitch instead of moss stitch, used the moss stitch for the sleeves though. I also made the bottom edgings for both body and sleeves differently.

4 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Hvor er den bare flot Frida, det er et helt kunstværk, jeg er helt imponeret........sikke et stort arbejde. Den klær dig rigtig godt, farven er smuk.

Kirsten Krat sagde ...

Hej Frida

Hvor er Sylvi blevet flot, det må have været et kæmpearbejde at lave den.

K.H.
Kirsten Krat

Anonym sagde ...

Hvor den dog bare klæder dig! Din Sylvi ser bedre ud end den, du linkede til, som ser temmelig løs ud, synes jeg.
Men DIN....stort arbejde...og det ses, at det har været hvert minut værd. Den kommer til at hænge på dig, tror jeg.
Venlig hilsen, Birthe C

Kludemutter sagde ...

I passer jo sammen som fod i hose ;)
Den er bare knald hammerne flot, Frida.

Yt