fredag, september 25, 2009

FO nr 25/2009


-Et par dameströmper, tiltænkt en julepakke. Strikket i Qualitas strömpegarn på pinde 2,5mm. Min almindelige strömpeopskrift, dog tilsat et fint mönster jeg fandt HER. Faktisk er det förste gang jeg har strikket mönster på strömper, og det var faktisk ikke så tosset så mon ikke jeg forsöger det igen en gang.

-A pair of ladies´ socks, planned as a christmas gift. Knitted in Qualitas sockyarn on needles US2. My usual sockrecipe, and this time I added a pattern for the first time, found HERE. It was actually quite fun, so I might try that again.

3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Fint mønster på disse sokker:) Nydelig farge. Ha en fin helg:)

Jane sagde ...

Sikke nogen skønne sokker. Mønsteret er rigtig sødt.

Gittemay sagde ...

Flotte flotte sokker - og et rigtig fint mønster. Der er vist en, der bliver glad for sådan en gave.
Jeg strikker heller aldrig mønster i mine sokker - men man kan da overveje :-)))

KH Gittemay