lørdag, april 22, 2006

Tagged!!!

-Jeg er blevet tagget af Dana, nogle spörgsmål om böger. Hver skal sende dem videre til fire mennesker (helst også mænd, ikke bare kvinder), og man skal svare både på mail og på sin blog. I begyndelsen af juli-måned tænker Dana så samle alle svar og lave en slags resultat, det er altså en mini undersögelse, måske ikke så videnskabelig men måske sjov alligevel.
-I´ve been tagged by Dana, a few questions about books. Each will send them on to four others (preferably also men, not only women), and you should answer both by e-mail and in your blog. In the beginning of july Dana is going to collect all answers and formulate some kind of a conclusion, it´s a kind of mini-survey, maybe not so scientific but maybe fun anyway.

So here goes:

1. Hvilken bog har betydet mest for dig? Enten som læseoplevelse eller 'aha'oplevelse? - Which book has made the greatest impact on you? Either as a good read or as a "aha" experience?
Min absolutte favoritbog - My absolute favorite book
Wuthering Heights, Emily Bronte Kan ikke rigtig sige hvorfor, den er bare så stærk -I can´t really say why, it´s just such a strong story

2. Hvilken genre læser du mest? Romaner, krimi, biografier, digte, eller noget helt femte? -Which genre do you read most? Novels, crime-stories, biographies, poetry or something else?
Jeg læser mest krimier. - I read mostly crime-stories.

3. Hvilken bog læste du sidst? - What was the last book you read?
Dan Brown, The DaVinci Code

4. Hvilket køn er du? - Which sex are you? Jeg er kvinde - I´m a woman.

-Jeg tagger så min svigersön, Erin i USA, Hanne i Danmark og Eva i Sverige.

- I´m tagging my son-in-law, Erin in USA, Hanne in Denmark and Eva in Sweden.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hei Frida. Takk for koselig hilsen i min blogg. Nye omstendigheter var egentlig en meget presis måte å beskrive min situasjon nå på, takk for uttrykket;-) Mye fint å finne her i bloggen, likte særlig godt vesten du hadde strikket av Noro Iro. Nydelig! Jeg har forøvrig strikket noe av Collinnette Skye, og kan skrive under på at det er et herlig garn, så mykt og fint! Hilsen Ingrid, www.fuglemamma.sprayblogg.no