tirsdag, marts 30, 2010

Rejse = nyt projekt / Travel = new project


-Jeg har længe haft den regel at hvis jeg skal væk hjemmefra må jeg godt tage et nyt projekt med som rejsestrik, også selvom jeg er midt i noget andet. Og jeg har taget frem noget af mit silkegarn, det skal helt sikkert med, men jeg har ikke endnu bestemt hvad der skal laves af det. I aften strikker jeg videre på mit nuværende projekt, men i morgen fordyber jeg mig i dette garn og diverse opskrifter for at finde en idé, torsdag morgen tager vi så af sted nordover for at besöge min familie.

-I´ve long had the rule that when I´m going away I can take along a new project, even if I´m in the middle of something else. And I´ve taken out some of my silk-yarn, I´m taking it with me but haven´t yet decided what to make from it. Tonight I will knit on my current project, but tomorrow I will dive into this yarn and try and find an idea for it. Thursday morning we set off for the north to visit my family for a few days.


7 kommentarer:

Helle : sagde ...

Det bliver spændende hvad du får gang i, god tur !

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det bliver spændende at følge hvad det bliver til, rigtig god tur.

Eva sagde ...

Det er godt med regler, der kan glæde én selv. Spændende, hvad du skal have gang i.

Amelie sagde ...

God tur! Jeg er da spaendt paa, hvad du finder til dit garn. Det varer jo sikkert ikke laenge foer vi kan se dit nye strik.
Hilsen fra
Amelie

christunte sagde ...

Det ser SANDELIG dejligt ud, det garn! Glæder mig til at se, hvad det bliver til!

Anonym sagde ...

Det var dog en dejlig regel! Den tror jeg, at jeg snupper til senere brug ;)

Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på med de smukke, smukke garner, du viser frem. Det bliver helt sikkert både flot og smukt.

Kh Karen

Vilma sagde ...

Hej Frida

Tak for hilsen og kommentar på min lille blog ,og sikken masse dejlige ting du laver :-))