onsdag, marts 17, 2010

Kommentarer / Comments

-Desværre har jeg måttet sætte op et sikkerhedsprogram til kommentarer. Det indebærer at hvis du skriver en kommentar må du også skrive ind et ord der kommer frem på skærmen da du vil oplade din kommentar. Dette skyldes voksende antal SPAM kommentarer, og jeg gider ikke behöve jævnligt gennemgå bloggen for at tage dem ud.

-Unfortunately I´ve had to set up a security program for the comments. This means that you have to type in a security word which pops up on the screen when you want to save your comment. This is due to a growing number of SPAM comments, I´m just too lazy to be weeding them out all the time.

9 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det er da til at forstå, er irreterende at der er nogen der laver alt det pjat.

Helle : sagde ...

Det samme har jeg gjort for det er super træls.

Helle : sagde ...

Det samme har jeg gjort for det er super træls.

Eg sagde ...

Det er vist noget vi alle må på et eller andet tidspunkt.

Lona sagde ...

Det er sørme fuldt forståeligt, æv altså at nogle ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig ;o)

Anonym sagde ...

Jeg måtte også indføre "bekræftelsesord" det er så ærgerligt.

Amelie sagde ...

Jeg har det samme problem. Det er da kedeligt at nogle mennesker finder paa det pjat.
Hilsen Amelie

Samtal från min trädgård sagde ...

Så var jeg ikke den eneste, har også lige gjort det samme. Men jeg synes nu at det er lidt kedeligt.

Anonym sagde ...

buy soma online carisoprodol picture - soma prescription medication