søndag, januar 25, 2009

Strikkefremgang / Knitting progress

-Status i morges: jeg har strikket den grönne kjole færdig og er startet på en mere. Har såmænd fundet garn frem til en tredje og måske en fjerde. Den grönne får sit eget indlæg når den er helt færdig, den mangler stadig endehæftning, knap og lidt pynt.

-Status this morning: I finished the knitting on the green dress and started another one. I´ve even dug out yarn for a third and maybe even a fourth one. The green will get it´s own post when it´s all done, it still lacks weaving of ends, a button and some kind of embellishment.

-Svigersweateren ser nu sådan ud, det går da stille og roligt fremad.
-SIL´s sweater now looks like this, it´s going forward slowly, but surely.

13 kommentarer:

Knitgirl sagde ...

Så søte kjoler du lager og så to av hver da! Jeg orker skjelden lage mer enn en ting før jeg går lei...Svigerswetheren hadde fine farger! Ha en god uke!

Lene Sophie sagde ...

Som du dog får noget fra hånden. Hvad garn er kjolerne strikket i ? De er rigtig flotte.
Til lykke med datteren, håber I får en dejlig dag.

Anonym sagde ...

Hvor flott den genseren til din svigersønn blir. Og de barnekjolene ser sååå herlige ut. Hadde det kanskje vært mulig å strikke seg en tunika til seg selv med samme mønster (men i MYE større strs selvfølgelig!!)
Hvordan går det så på Island da? jeg følger med på nyhetene og ser det er opptøyer og at folk er virkelig frustrerte over de politikerne som gjorde dette mot det Islandske folk. Går det greit med deg og din familie?
Ønsker deg en fin dag, jeg Frida.

Karin Grøn sagde ...

Hvor er de søde de kjoler. Dem er jeg lidt vild med. Godt garnkup du også har gjort.

Marianne sagde ...

Hvor er de skønne og sikke nogle dejlige farver :-)

Anonym sagde ...

Så fine kjoler du lager, du også! Og garn og oppskrifter, ja det har jeg fått i posten, hm, gjett hvem som sendte det? Så deilig, nå er det bare å finne et prosjekt som passer! Håper du snart får din pakke også :-)

Amelie sagde ...

Jeg tror din dag har vist nok 48 timmer. Sikke meget du har strikket. Det er da nogle fine kjoler og en dejlig sweater i praktiske farver. Dit garnkup er fantastisk.
Tillykke med din 17aars datter. Held og lykke til pigen dvs. til den unge dame.
Hilsen Amelie

Pernille sagde ...

Sikke nogle fine små kjoler, jeg glæder mig til at se hvordan du vil pynte dem. Svigersønnens sweater er super fin, farverne er bare helt kanon syntes jeg. :o)

LenaL sagde ...

Åh, så jättefina klänningarna är! Var får man tag i Lopi-häften? Har aldrig sett dem säljas någonstans. Skulle gärna vilja göra en sån klänning också.

Svärsonens kofta är verkligen fin också!

Ha det så jättegott!

Helle : sagde ...

Rigtig søde kjoler, er det et mønster du selv har lavet ??

Irene sagde ...

Så behagelige farger strikketøyet ditt har!

Anja sagde ...

Jeg skal ellers lige love for at du har fået meget lavet..
Kjolerne er superflotte. Glæder mig til at læse mere om dem (senere)
sweateren til Svigersønnen er også skøn..
Tillykke med din datter.

Eva S sagde ...

Vilka söta klänningar! Ett sånt mönster passar ju alldeles utmärkt till alla vi som har för mycket strumpgarn!
Och sweatern är helt underbar!
Eva i Lund