lørdag, januar 17, 2009

Award



-To dejlige kvinder har tildelt mig denne pris. Og tusind tak til både Dorthe og Siffe for det, synes jo selv kreativiteten ikke har været der på det sidste, men vender forhåbningsvis tilbage for fuld styrke. Jeg har kigget rundt i blogland og synes at der er så mange der har fået den og desuden læser jeg omkring 200 blogs og har rigtig svært ved at vælge nogen fra. Så jeg springer over udvalget og takker igen.

-Two lovely ladies have given me this award. And big thanks to both Dorthe and Siffe for that, I don´t feel the creativity has been at it´s best in here lately, but will hopefully return for full power. I´ve looked around in blogland and it seems that most people have already got it and apart from that I read around 200 blogs and have a really hard time choosing. So I´ll just take the easy way out and thanks again.

1 kommentar:

Knitgirl sagde ...

Takk for flitig besøk og kommentar i bloggen min, du gjør meg glad altså! Håper det elefantprosjektet ditt går bra, men det er ikke gøy å ha noe stort som man MÅ gjøre, det tar liksom livet av kreativiteten...Ønsker deg en god søndag!