onsdag, juli 02, 2008

PIF gave nr. 2 er landet i sit nye hjem / PIF gift nr. 2 has landed in it´s new home


-PIF gave nr. 2 har landet hos sin nye ejer, hende HER. Det er et langsjal/stola/törklæde, strikket på pind 5,5mm af Debbie Bliss AngoraCotton, 50%angora og 50%bomuld, rigtig blödt og lækkert garn.


-PIF gift nr.2 has landed with it´s new owner, this lady HERE. It´s a longshawl/stole/scarf, knitted on needles US9 out of Debbie Bliss AngoraCotton, 50%angora and 50%cotton, really nice and soft yarn.



-Jeg håber Sascha kan bruge det, det er i hvert fald dejlig blödt, og hun sagde jo at hun ikke kunne lide "kradsegarn".

-I hope Sascha kan use it, in any case it´s very soft and she said she didn´t like scratchy yarn.

5 kommentarer:

Tineke sagde ...

Hold da op, den er smuk! Både stolaens mønster og farve, superlækkert...

Sascha sagde ...

Som jeg os skrev i den anden post - Jeg ELSKER det! Har haft det på hver dag siden jeg fik det og på torvet i går morges hvor det var perfekt til lige at holde mig varm mens vi satte butikken op.

tak tak tak :-)

Sascha sagde ...

sku spørge fra min mor hvad mønstret hedder?

Harpa Jónsdóttir sagde ...

Flott sjal!

Rebecca sagde ...

Very nice!