søndag, juli 06, 2008

Garnsalg / Yarnsale

-Nu kommer der billeder af det garn jeg gerne vil sælge/bytte. Ligesom med bögerne vil jeg ikke have penge og jeg vil ikke at du skal bruge nogen penge på at köbe noget til mig, find noget på dit lager og giv mig et tilbud. Husk at jeg vil mindske mit lager, så hvis du byder garn til bytte så skal det være en mindre mængde. Husk også at skrive en mail til mig, brug ikke kommentarfeltet: fridabraga (at) hive.is

-Now photos of the yarn I´d like to sell/swap. Just like with the books I don´t want money and I don´t want you to spend money to buy something for me, find something in your stash and make me an offer. Remember that I want to diminish my stash, so if you offer me yarn it should be a smaller amount. Remember also to send me a mail, don´t use the commentary: fridabraga (at) hive.is

Ingen kommentarer: