onsdag, marts 12, 2008

Skönt at være opskattet / Nice to be appreciated

-Nu er jeg rigtig glad! Jeg har nemlig i dag fået löneforhöjning! Og det endda på omkring 40%, og det bedste af alt var at jeg slet ikke selv havde nævnt noget som helst. Havde bare et möde med min chef hvor vi diskuterede diverse omkring foreliggende projekter. Så pludselig sagde han: "Nej, den går ikke længere! Det her er altså meget mere arbejde end hvad der blev snakket om i begyndelsen. Du må få mere for det." Og sådan blev det så.

-I´m really happy now! I got a raise on my wages today! And it´s almost 40%, and the best of all is that I hadn´t said anything at all. I just had a meeting today with my boss where we were discussing various stuff concerning projects to come. And then suddenly he said: "No, this can´t go on! This is much more work than we talked about in the beginning. You´ll have to get more for this." And that´s how it´s gonna be.

9 kommentarer:

Annette sagde ...

Det var da et skønt møde med Chefen...jeg tror der er flere danske chefer der kunne lære lidt af ham, selvfølgelig er opgaverne der også, men så er det jo påskønnet.
Tillykke med det...
kh
Annette

Tineke sagde ...

Tillykke med det, Frida! Dejligt at blive værdsat og belønnet efter indsats. Og, så er der flere penge til garn :)

Kh. Tineke

Mette G. sagde ...

Åh det lyder godt Frida. Det er dejligt, at dit arbejde bliver påskønnet.

KH
Mette

Annelie sagde ...

Grattis! Verkar som du har en väldigt klok chef.

Anonym sagde ...

Congratulations and I'm sure very well deserved. Can you have your boss come talk to my boss?

Unknown sagde ...

Hold da hold da helt op det er da en slat man kan mærke. Du må jo være det værd - hvilket jeg slet ikke er i tvivl om ;-)
KH Siffe

Kludemutter sagde ...

Tillykke med det Frida.
Dejlig med en chef der ligger mærke til hvad det er du går og laver.
KH YT

Anonym sagde ...

Til hamingju með launahækkunina! Þetta er nátturulega bara frábært.
Góða strikke-weekend.
Berglind-Selfossi

annestuds sagde ...

Kæreste Frida
Det var da en dejlig nyhed - og jeg er helt sikker på at du fortjener det. Skønt med sådan en påskønnelse i en ellers hård tid. Tillykke med det :-))))
Mange kærlige hilsner og knus
Anne