torsdag, oktober 04, 2007

Jeg rejser væk, igen! / I´m going away, again!

-I morgen, rigtig tidlig, flyver jeg til Köbenhavn igen, denne gang for at deltage for tredje gang i Webstrikkernes årlige strikkefestival. Ooooohhh, jeg glæder mig, jeg ved at det bliver fantastisk hyggeligt. Jeg vender hjem igen mandag aften. I mellemtiden kan I her se billeder fra sidste års festival.
-Tomorrow, really early, I´ll fly til Copenhagen again, this time to participate for the third time in Webstrik´s annual knitting festival. I´m looking so much forward to this, I know it will be fantastically wonderful. I´m home again monday evening. In the meantime you can se photos from last years event here.

2 kommentarer:

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Sikke et par herlige billeder af Vanda nedenunder ;o)Det er da godt, man har sin egen vilje.

Vi ses om mindre end et døgn.

KH Tina

Anonym sagde ...

Da må du ha en riktig god tur til strikkefestivalen. Og ta mange bilder, så vi andre som ikke er der får se!!!!