torsdag, oktober 18, 2007

2 x FO og jeg nærmer mig de 7kg./ 2 FO´s and I´m closing in on the 7 kilos.



-Jeg har en færdig gave til lille Matthias i Danmark. Jeg har aldrig set ham, men kender hans mor godt gennem mit arbejde indenfor de nordiske diabetesforeninger. En lille tröje str 1,5 år strikket af 6-trådet strömpegarn fra Irene og en lille hagesmæk af noget gammelt bomuld. De to ting vejer tilsammen 189 gram, så forbrug er nu oppe på 6.959gram ialt.

-I´m done with a gift for little Matthias in Denmark. I´ve never seen him, but I know his mother well through my work within the nordic diabetes associations. A little sweater size 1,5 years made from 6-ply sockyarn from Irene and a bib from some old cotton. The two weigh together 189 grams, so total usage is up to 6.959 grams.

3 kommentarer:

Jane sagde ...

En super flot gave til en dreng du aldrig har set. Mon ikke hans mor bliver glad.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Jeg er altså imponeret over alle dem, du kender, du "lige" strikker noget til.

Hvor mange kg skal du runde, inden året er omme?

KH Tina

Sonja sagde ...

Thu gleymir ad draga fra magnid sem thu keyptir i Danmorku!