tirsdag, oktober 09, 2012

FO nr 69 +70/2012

- Et lidt længere fravær end jeg havde tænkt mig. Först var jeg på rejse, en dejlig Danmarkstur med indlagt strikkefestival og venindebesög. Efterfölgende var der så en ny medicin som min krop lige skulle vænne sig til, og jeg var ikke helt på toppen imens. Men nu er jeg fit for fight igen, tror jeg nok. Her er to par fingerlöse handsker, gaver til et ungt par, hun er fotograf og han er film-maker. Hæklet med nål 3,5mm af islandsk uspundet uld, pladegarn. - A little longer break than I had planned. First I went on a lovely trip to Denmark, incorporating a knitting festival and visits with friends. After that my body had to get used to some new medication and I wasn´t quite myself during that time. But now I think I´m fit for fight again. Here two pairs of fingerless mittens, gifts for a young couple, her a photographer and him a film-maker. Crocheted with hook 3,5mm from icelandic unspun wool.

1 kommentar:

Fru Knudsen sagde ...

Fine pulsvarmere som passer til årstiden. Du har da rigtig fået gang i hæklenålen