søndag, september 05, 2010

Sönnens cardigan, igen, igen / The son´s cardigan again


-Sådan ser tröjen ud efter kroppen er klar. På ingen tid fik jeg så strikket begge ærmer op til ærmegabene, men har så bövlet nogle dage med at regne ærmekuppelen ud, og i mellemtiden har jeg strikket en lille börnevest, mere om den senere. Men, nu tror jeg nödden er knækket og ærmerne bliver strikket færdige idag. Så skulle det ikke vare så længe inden den bliver helt færdig. Der skal lommer på og så skal den unge mand med på tur for at finde de helt rigtige knapper.

-This is how the cardigan looks after the body is all done. In no time I got both sleeves done up to the armholes, but then I have struggled a few days with calculating the sleevetops, and in the meantime I knitted a little children´s vest, more on that later. But, now I think I´ve got it right so the sleeves will be finished today. After that it shouldn´t be very long until it´s all finished. There will be pockets and I´ll have to take the young man out to find the right buttons.


3 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den bliver da bare flot...rigtig god med de der striber i kraven.

Gitte sagde ...

Ser rigtig spændende ud med trøjen.

Og STORT tillykke med fødselsdagen i går.

Unknown sagde ...

Kære Frida
Jeg er godt nok imponeret over dine strikkkerier!
Hvor er den blevet flot !
Sådan noget med ærmer er udenfor mine evner ;-)

KH Siffe