tirsdag, august 18, 2009

Langt om længe / At long last


-Langt om længe fik jeg taget mig sammen til at gå igang med min Sylvi igen, havde jo strikket ærmerne for en tid siden. Nu er jeg så blevet færdig med det förste forstykke og lover at begynde på det andet i morgen. Men nu får jeg strikke på noget andet et par timer först. Hvor er det dog kedeligt at strikke på så store pinder (6mm)!

-At long last I got my act together and took out my Sylvi again, for I did finish the sleeves some time ago. Now I´ve finished the first front and I promise to start the second one tomorrow. But first I´m allowing myself a couple hours on another project. Gosh, how boring it is to knit with such big needles (US10)!

8 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Hej Frida! Jeg sidder også og strikker på p 6 og jeg synes, at det er så besværligt med de store pinde. Heldigvis går det jo nogenlunde stærkt ;-)

SOLSAUM sagde ...

Eg har berre ryggen att, er godt i gang med den. Eg kjenner at pinne nr 6 er travelt for armar og hender så eg har fleire ting på gang. Håpar jakka blir ferdig i haust;.)

Lene Sophie sagde ...

Det kan da godt være det er kedeligt med store pinde, men tigengæld går det jo hurtigt. Du kan nå at blive færdig med den inden strikkefestivallen.

Kludemutter sagde ...

Ser nu flot ud ;)
Så vil jo gerne se den færdig"gggg

Yt.

Eg sagde ...

Godt det ikke er mig der skal strikke på så store pinde, for det er hårdt for armene. Men jeg glæder mig til at se det færdige resultat. For det der er fremkommet indtil nu ser jo lovende ud.

Marianne sagde ...

Jeg glæder mig til resultatet - jeg har det også bedste med tynde pinde....

Anonym sagde ...

Sæl Fríða.
Ég verð að segja að ég dáist af þér að hafa byrjað á sylvi. Ég hef horft á myndir af peysunni og læt mig dreyma. Ég myndi aldrei nenna að gera alla þessa KAÐLA. Er ekki mikið fyrir að gera kaðla, en finnst það mjög flott! Ég læt mig dreyma ennþá en hlakka til að sjá þegar peysan er búin.
kv
Berglind Haf

Made By Dorthe sagde ...

Hej Frida, vil bare lige sige hej, det er efterhånden lang tid siden jeg har være forbi her hos dig, men du har jo som sædvanligt været flittig og lavet en masse flotte ting :-) Jeg får slet ikke strikket for tiden, lige nu er det kortene der interessere mest, men sådan skifter det jo i perioder og strikkelysten kommer sikkert snart igen. Kan du have det rigtig godt.
Knus fra
Dorthe :-)