onsdag, maj 27, 2009

FO nr 14/2009




-Jeg er blevet færdig med en tröje til mig selv. Strikket i en blanding af bomuld og acryl, kan desværre ikke huske navnet på garnet, pinde 8mm.


-I have finished a sweater for myself. Knitted in a blend of cotton and acrylic, can´t remember the name of the yarn, needles US13.





-Jeg mangler ofte lidt varme til skuldre og overarme, men ærmer er i vejen og enderne på et sjal kommer jeg straks til at dyppe i kökkenvasken eller lignende.


-I often need a little warmth for my shoulders and the top of my arms, but sleeves get in my way and the ends of a shawl end up getting dipped in the kitchen sink og something.


-Så dette er så at sige en prototype, idéen skal helt sikkert videreudvikles. I mellemtiden kommer jeg sikkert til at bruge denne meget, garnet er blödt og faconen er behagelig at have på.
-So this is sort of a prototype, the idea will be developed further. In the meantime I will use this a lot, the yarn is soft and the shape is very comfortable.

5 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Hvor er den smart, og sikkert dejlig blød.
Yt.

Lea sagde ...

Hvor er den smart Frida, det er lige før jeg for lyst til at strikke igen. Kan du skrive et udgangspunkt så finder jeg selv udaf resten.

Made By Dorthe sagde ...

Det ser rigtig spændende ud og det er en skøn farve du har valgt. Glæder mig til at se den færdig :-)

vonnie sagde ...

This looks so very nice and also comfortable....do you have a pattern?
I never knit anything for myself, but this looks like something i would do!!
Thank you...

Unknown sagde ...

Nej, hvor er den bare fin i faconen - den passer perfekt til dig!!!! Du har vel ikke en eller anden form for grundmønster/anvisning?