fredag, november 16, 2007

Puha, endelig! - Phew, finally!



-Jeg har de sidste dage fået hæklet de resterende 7 firkanter til mit tæppe. Nu er der "kun" sammensyning og så til at finde ud af noget med kant. Skal til strikkeaften hos min veninde i aften, håber jeg kommer et stykke hen ad vejen.

-These last few days I´ve crocheted the last 7 squares for my blanket. Now there´s "just" the sewing all of them together, and then to think up something for an edging. I´m going for knit-night at my friends´ house tonight, hope I´ll get something done.

4 kommentarer:

Mette G. sagde ...

God fornøjelse med sammensyningen. Er det ikke nemmere at hækle det sammen?

Kh
Mette (som hader at sy sammen!)

Inge sagde ...

Det ser ud til at blive et dejligt, smukt tæppe. Godt klaret!
Kh. Inge

Jette sagde ...

Det ser flot ud og noget nemmere at sidde med lapper end mit bølgetæppe, gode farver du har lavet...

Tineke sagde ...

Hej Frida, dén tæppe glæder jeg mig til at se blive til, jeg spotter nogle lækre farver!!

Kh. Tineke