onsdag, april 11, 2007

Ufokuseret roderi / Unfocused mess

-Noget er sket, jeg ved faktisk ikke hvad. Jeg kan slet ikke fordrage nogen form for roderi, vil have tingene organiseret og er nok efter manges mening lidt firkantet. Vedrörende mit håndarbejde har jeg det bedst med at arbejde på ikke flere end 2-3 ting ad gangen, og UFO´er har jeg aldrig haft, enten bliver tingene færdige eller de bliver trævlet op med det samme. Men nu er der sket noget. Pludselig har jeg hele seks projekter igang og jeg går fra det ene til det andet, og föler at det ikke bliver til noget som helst. Jeg kan ikke lide det, jeg får en fölelse af at jeg ikke har tjek på tingene. Så nu må det være slut med det roderi! I eftermiddag når jeg kommer hjem fra arbejde vil jeg sætte mig ned og finde et system så jeg kan komme igennem og få lidt overblik over det hele. Rapport fölger imorgen.

-Something has happened, I really don´t know what. I really don´t like any form of mess, I want things to be organized, many people would say I´m a little square. As for my crafting it works best for me if I´m working on no more than 2-3 projects at the same time and I´ve never had UFO´s, either things get finished or they get ripped right away. But now something has happened. Suddenly I have 6 whole projects going on and I´m going from one to the other and I feel that nothing is coming out of it. I don´t like it, I get the feeling that I don´t have any control over things. So now, enough of this mess! This afternoon when I get home from work I´m going to sit down and figure out a system so I can get through this and gain a little overview of it all. Report will follow tomorrow.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg kan heller ikke overskue det når der er gang i for meget. Det går bedst med 2-3 projekter. Glæder mig til at læse mere om dit system.
Kh jane

Dorthe sagde ...

Ja det lyder godt med et system, det kan jeg ihvertfald også bruge. har det også bedst med max 3 projekter i gang
Dorthe

Sonja sagde ...

Thu getur t.d. roterad stykkjum eftir dogum. Th.e. eitt stykki 'a manud. annad a thridjud. o.s.frv.

Anonym sagde ...

Det er det verste jeg har hørt!!! Hi hi................