mandag, oktober 16, 2006

Erklæring! / Statement!

-I dag er den 16.oktober og JEG SKAL IKKE KÖBE NOGET MERE GARN DE NÆSTE 6 MÅNEDER!!!! Det betyder så at jeg næste gang må köbe noget den 16.april 2007. Vi skal renovere overetagen i huset og det er altså også den del af huset hvor jeg har alt mit "stuff", og det vil kun skabe problemer hvis jeg forstörrer lageret mens vi arbejder med det hele, desuden har jeg jo mere end nok med garn. Undtagninger er naturligvis knapper, lynlåse eller andet af den slags jeg behöver for at kunne göre et projekt helt færdigt.

-Today we have the 16th of october and I SHALL NOT BUY ANY MORE YARN FOR THE NEXT 6 MONTHS!!!! That means I will not buy anything until 16th of april 2007. We are going to renovate the upper floor of the house and that is also the part of the house which stores all my stuff, and it will just cause problems to be adding to the stash while all this is going on, besides I already do have more than enough yarn. The exceptions are of course buttons, zippers and other such stuff I might need to be able to finish projects.

11 kommentarer:

Inge sagde ...

Hej Frida

Ja, jeg kan godt se det er en meget alvorlig erklæring, men må du ikke modtage garn som gave?

En ide til jul, måske!

KH
Inge

Susanne sagde ...

Du er jo ikke den eneste der burde lave så'n en regel :o) Jeg prøver at holde igen og så få afviklet et par ufo'er !! Jeg krydser fingre for at det lykkes for dig. Kh SUsanne i Silkeborg

The Silent Knitter sagde ...

Uh ha da da for en erklæring at komme med !! Mon Du skulle være udstyret med en stærkere rygrad end webstrikkere traditionelt er ?*griner* Jeg ville absolut ikke turde komme med en sådan erklæring - det ville være den rene ruin i bodsgaver *ha ha*
Nå jeg håber I får lavet en dejlig overetagerenovering - du kan måske se frem til bedre plads til dit lager, når I er færdig
KH Hanne V

LineMo sagde ...

Stærk udmeldning, jeg ønske dig al mulig held og lykke, de næste 6 måneder, bare jeg kunne love det samme, men Netto har tilbud på torsdag så...tihi

Knus

Line

Anonym sagde ...

Av ... det er da godt du ikke spinder????
Men af og til er det nu meget godt at grave ned i lageret og få brugt noget af det man har glemt man havde ...

Christa sagde ...

GISP - GRU OH SKRÆK og RÆDSEL :-0
Du ved, hvor du kan henvende dig, hvis du får brug for terapi ;-)) Går det helt galt, skal vi Webstrikkere nok styrke dig i, at det vil være ok at købe bare en lille bitte smule garn :-)))) Knus Christa

Anonym sagde ...

Ó nei! Aumingja þú :-)

Sigurlaug sagde ...

Jiii, heldurðu að ég hafi ekki sagt þetta við sjálfa mig allt of oft...
En get barast aldrei staðið við það. Þú ert algjör hetja ef þú getur það! Hálft ár er nú ansi langur tími;-)

Anonym sagde ...

Jeg hadde også en slik erklæring i bloggen min, men så kom jeg over noe billig garn. Jeg kjøpte 7,5 kilo.....

Anonym sagde ...

Kære Frida,

Sådan en aftale lavede jeg med mig selv den 27. august, og jeg har ikke brudt den. Du har helt sikkert garn nok at strikke af, og hvis du bare lader være med at opsøge fristelserne, så skal det nok gå. Når jeg kan, så kan du også :)

Hilsner fra Danmark
Anni

Anonym sagde ...

Good luck on that Frida. I can honestly say that I couldn't possibly do it. I live vicariously through you.