mandag, oktober 03, 2005

Jeg må tilstå mine synder!

Ja jeg havde jo egentlig lovet at jeg ikke skulle köbe noget garn indtil strikkefestivalen. Men, nu har jeg altså alligevel gjort det. Min undskyldning er så at jeg "måtte" göre det for at kunne bruge det garn jeg havde i forvejen. Som jeg fortalte i går så har jeg startet en sweater til min sön, bruger Emu superwash som jeg havde i mine gemmer, af det har jeg også nok, men besluttede at strikke det sammen med Sirdar Aran så det bliver tykt og varmt, og af det garnet havde jeg jo ikke nok. Så jeg måtte i butikken i morges for at köbe mere af det. Se her, det bliver måske alligevel ikke så slemt som jeg var bange for.

Og så da jeg var der alligevel så kunne jeg jo benytte lejligheden. Jeg har nemlig det superwash garn fra Emu i en stövet gammelrosa farve også, og den har jeg tænkt mig at bruge til denne model (se lidt nede på siden "Rustfarbene Jacke"). Men da den skal strikkes på pinde nr 6, så måtte jeg få noget garn for at strikke sammen med uldgarnet, og helst i en smuk farve, da den gammelrosa er meget dæmpet. Da jeg så at de havde et meget smukt 100% bomuldsgarn fra Marks&Kattens på udsalg, ja da besluttede jeg på pletten at köbe det til jakken i en vinröd farve, men kom så helt uventet til at köbe det også i en smuk lyseröd farve, perfekt til noget södt til en lille pige. Se lige her, det nye garn og en nögle af uldgarnet med.
Hvor er det dog skönt at kunne lette sit hjerte til nogle der forstår den narkomani man kæmper med!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Frida
nej,en lækker kasse garn du har fået.
Ja,jeg skulle jo heller ikke købe garn før efterår, og det er vel nok først nu, det rigtig begynder med flotte brunlige/rødelige blade på træerne.
I dag torsdag regner det nu.
Nu er vi da to,som ikke kan overholde aftaler, hvad angår køb af garn.
Ellers en flot side du har, og hyggeligt at høre fra dig på webstrik
Mange hilsner fra Tove