mandag, september 24, 2012

Huer / Hats

- Imens jeg for en tid syntes at alle mine strikketöjer var kedelige har jeg hæklet huer. De er lavet af diverse rester og enkelt-nögler, bl.a. nogle af de rester jeg har fået foræret, og hæklet med nål 4,5 og 5 mm, ingen opskrift, og de er alle i voksenstörrelse. Billederne kommer på rad og række i de næste nogle indlæg. - While I for a time was bored with all my knitting projects, I crocheted hats. They are made of various leftovers and single balls, some of which were gifted to me, and I used hook 4,5 and 5mm, no pattern and they are all adult sized. The photos will come all in a row in the next few posts.

2 kommentarer:

Min hverdag som pensionist sagde ...

Skønne huer....og en rigtig god måde at få brugt diverse rester på ;O)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Skønne huer du har hæklet...tror da nogen af dem skal forsøges strikket.,-))