søndag, august 29, 2010

WIP´s


-Jeg er godt på vej med yngste sönnens cardigan, her et billede da jeg var færdig med kroppen op til ærmegab og ryggen hele vejen op, nu er jeg kommet lidt længere. Det holdt hårdt at finde ud af hvad det nöjagtig var han ville og så regne det hele ud. For selvom han fandt et billede/opskrift der lignede meget hvad han mente, så var der jo flere ting der ikke skulle være lige sådan, og desuden er garnet han valgte et  helt andet end den opskrift bruger. Men jeg tror nu nok vi har nogenlunde fundet vejen. I får flere billeder når det begynder mere at ligne en tröje.

-I´m well on my way with youngest son´s cardigan, here a photo when I had finished the body up to the armholes and the back all the way up, I´m now a bit further along. It was a bit hard to find out exactly what it was he wanted and the calculate the whole thing. Even if he did find a picture/pattern which was sort of what he meant there were several things which shouldn´t be just a little bit different and as a bonus the yarn he chose is very much different from the one used in the pattern. But I think we have pretty much managed to find our way in this. You´ll get more photos when it starts to look more like a cardigan.


7 kommentarer:

Gitte sagde ...

Ser rigtig fin ud. Herligt med sådan en lille designer, der ved hvordan en trøje skal se ud! Så må du jo bare gøre dit bedste ;-)

Strikkeheksen sagde ...

Jeg synes også, det tegner godt - den bliver flot :-) Men jeg kan sagtens sætte mig ind i, at det ikke har været helt nemt at nå så langt - men det er da utrolig dejligt, han gider være med ;-)

Unknown sagde ...

Du er altså gæv til det med opskrifterne Frida ;-)

KH Siffe

Eva S sagde ...

So far so good!

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det ser da ud til at du har styr på det alligevel, og det ser ud til at blive rigtig godt.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Du ser da ud til, du er rigtig godt på vej ;o)

Anita Tørmoen sagde ...

Den blir sikkert fin:)