fredag, november 20, 2009

Julegavestrik/Christmas gift knitting

-Nogle har spurgt hvor mange julegaver jeg laver og hvor mange er færdige. På min gaveliste har jeg omkring 40 personer. Nogle får bare en lillebitte gave, mere en hilsen, andre får noget större. Omkring halvdelen af dem får noget jeg har strikket. Jeg mangler i öjeblikket kun en enkelt ting, et halstörklæde til min svigerinde, det vil jeg slå op til i dag. Jeg strikkede de förste julegaver allerede i januar, og så har jeg strikket dem i löbet af året indimellem andre ting. Hvis I gennemgår indlæg med kategorien FO, så kan I finde alle de ting der er lavet til julegaver.

-A few people have asked how many christmas gifts I make and how many are done. On my giftlist I have around 40 people. Some of them just get a tiny little something, more like a greeting, others get something bigger. About half of them get something I have knitted. Right now I have just one more thing to make, a scarf for my sister in law, and I will cast on for that today. I knitted the first christmas gift back in january, and then I have made them all through the year in between other stuff. If you look through posts labelled FO you´ll be able to find all the things I have made as christmas gifts.

1 kommentar:

nynne sagde ...

Jeg imponeres når jeg følger alt det du får lavet - tænk at kunne afleverer så personlige gaver til så mange. Jeg syntes det er helt fantastisk