fredag, juni 19, 2009

FO nr 16/2009





-Jeg er blevet færdig med Fiona, i kjolelængde og i störrelse 6 år. Den skal, sammen med t-shirt og leggings i matchende farve være årets julegave til den yngste af mine to niecer. Jeg har strikket i Opal strömpegarn i en flot petrolfarve, med striber i gult Ida strömpegarn, og jeg fandt i mine gemmer knapper i den helt rigtige gule farve, og jeg har brugt pinde 3mm. Modellen er bare så fin og opskriften supergod, den skal helt sikkert strikkes igen.
-I´ve finished a Fiona dress, in size 6 years. It will, together with t-shirt and leggings in a matching colour, be this years christmast gift for the youngest of my two nieces. I´ve knitted with Opal sockyarn in a pretty bluegreen colour, with stripes of yellow Ida sockyarn and I found buttons in my stash in the exact right yellow, and I have used needles US4. The design is so pretty and the pattern is very good, I will most certainly knit this again.

6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er den smuk - og den vil klæde enhver lille prinsesse...

Lavendel sagde ...

Den er rigtig rigtig sød, jeg er osse lysten efter at strikke den!

Eg sagde ...

Den er blevet flot - den skal hun nok blive glad for.

Kludemutter sagde ...

Super fin kjole ;)
Flotte farver du har brugt.
Tænk du er startet på julegaverne.
Yt.

Jane sagde ...

Den er godt nok blevet flot.
God ide at være tidligt i gang med julegaverne.

Jette sagde ...

Den er bare så sød den model, og hvor det passer fint sammen med knapper og det hele.