søndag, april 19, 2009

Og hvad så? / And what then?

-Det går da lidt fremad med vendestriktröjen til Vanda. Den mangler nu det et ærme og et forstykke. Det röde garn skal bruges til kanter og så ligger der også nogle röde knapper, ved ikke om I kan se dem.

-It´s going forward with the shortrow jacket for Vanda. It now lacks a sleeve and a front. The red yarn will become edgings and there are also some red buttons, don´t know if you can see them.




-Og jeg har startet på et babytæppe. Jeg havde 10 nögler BigMexico liggende og havde længe tænkt på hvad jeg dog skulle lave af det, og nu er det så bestemt. Der er flere farvestillinger, så det ville nok være blevet en tand for spraglet til en tröje el.lign. Garnet er 100% merino superwash og dejlig blödt.
-And I´ve started a babyblanket. I had 10 balls BigMexico lying around and had been thinking about what to make of it, and now it is decided. There are multiple colourways and it would have been much to colourful for a sweater. The yarn is 100% merino superwash and very soft and lovely.
-Sylvi får et par pinde indimellem, men meget mere kan jeg ikke lave ad gangen, de store pinde er svære for mine gigthænder. Den bliver nok færdig selvom det kommer at tage lidt tid.
-Sylvi also gets a couple rows in between, can´t do much more at a time, the big needles hurt my reumatic hands. It will be finished though, even if it´s going to take some time.

4 kommentarer:

nynne sagde ...

Den bliver yndig din vendestrikstrøje -og fint baby tæppe.
Jeg har også Sylvia liggende og tror snart jeg vil i gang med den.

LenaL sagde ...

Åh, den blir jättefin, tröjan! Filten ser verkligen härlig ut också. Det ska bli kul att se båda i färdigt skick.

Anonym sagde ...

Tæppet ser rigtig spændende ud Frida. Glæder mig til at det hvor stort det bliver.
KH Lise

Eva S sagde ...

Tröjan blir fin med röda kanter och knappar. Och filten är läcker!