onsdag, juli 18, 2007

En lille gætteleg / A little guessing game

-Der ligger stadig et par projekter der mangler montering, dem vil jeg klare i de næste par dage og så starter jeg op på et nyt projekt. Her er garnet jeg tænker bruge, og så må I gætte hvilket projekt jeg har valgt. Det kan ses på denne side.


-There are still a couple of projects which only lack the last finishing, I´ll finish them off in the next few days and then I´m going to start a new project. Here is the yarn I´ll use, and now you can guess which project I have chosen. It can be seen on this page.
-Den förste der gætter rigtigt kan vælge som sin præmie TO af disse; der er Netto mohair i lyseblåt og i lyserödt, entrådet færösk uld til sjaler i hvid eller koksgrå og så et kit til Ingeborg Hansens græskarhue i börnestörrelse.
-The first one to guess the right project can choose as her prize TWO of these; there´s Netto mohair in pale blue or pale pink, one-ply faroese wool for shawls in white or grey and a kit with Ingeborg Hansen´s pumpkin hat for kids.

12 kommentarer:

Rikke sagde ...

Linket virker desværre ikke...

Anonym sagde ...

Oh, no, can't see the link!

(I suspect that's what rikke said as well, hehe.)

While I'm here...just wanted to let you know I've been enjoying reading your blog lately. take care!

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Hmm, linket virker for mig, og jeg gætter på øverst til højre, Cornelia Tuttle Hamilton (Enternal) ... den er i hvert fald rigtig flot.

God strikkelyst
Karen S

Helle C sagde ...

Hej Frida
Jeg tror det er Kureyon - Noro Kids & Family #6, den synes jeg er rigtig flot og må lige være dig.

Helle C.

LindaT, Kastrup sagde ...

Hej Frida, jeg tror det er modellen Lindebo du vil strikke.
Mange hilsner og god fornøjelse fra LindaT, kastrup

Birthe P sagde ...

Hej Frida.
Jeg tror du vil stikke den fra Jane Ellisons bog Unlimited.
Hej fra Birthe P

HANNE sagde ...

Hej Frida
Jeg tror det er Fitzmaurice fra Unlimited (den røde på billedet)

Denblyviol sagde ...

Jeg tror ligesom Hanne at du vil strikke Fitzmaurice fra Unlimited. Jeg tror nemlig du er til de røde farver. Knus fra Irene

Charlotte T sagde ...

Jeg tror at du vil strikke den på forsiden af The World of Nature # 20 ;o)

Anonym sagde ...

The World of Nature #09 :-) Det tror jeg ! Klem fra Vigdis

Anonym sagde ...

hej frida, jag tror du skall sticka enternal, men det fanns en till som jag tror du kanske gör

Kirsten B sagde ...

Hej Frida

Jeg gætter på at du vil strikke modellen nederst i venstre hjørne ( Noro - the world of nature (V#20)

Hilsen Kirsten B, Odense