fredag, juni 29, 2007

Vi rejser! / We go travelling!

-Ingen blogning den næste uge eller så. Vi rejser i dag til camping oppe i nordvest. Weekenden vil gå med en stor slægttræf, min farfars söskende og deres afkommende mödes og hygger sig sammen. Godt nok er der kun én gammel tante tilbage af de gamle söskende, der oprindelig var 10 styk, men de fleste af deres börn, börnebörn, oldebörn og tipoldebörn möder op. Vejret ser ud til at blive rigtig fint, så det bliver nok hyggeligt. Bagefter tager vi hjem med mine forældre og skal være hos dem nogle dage, måske en hel uge, ikke helt bestemt endnu. Jeg har naturligvis strikketöj med, så forhåbentlig kan jeg vise noget frem når jeg kommer hjem igen. Vi ses!
-No blogging for the next week or so. We drive out today to go camping in the north-west. The weekend will be spent in a family reunion, my paternal grandfather´s siblings and their descendants will meet up and have a good time together. True, there´s only one old aunt left of the old siblings, there was originally 10 of them, but most of their children, grandchildren, great-grandchildren and great-great-grandchildren are showing up, so it will be nice for sure. It seems the weather will be nice, so we´ll have a good time. After this we´ll drive home with my parents and stay with them for a few days, maybe a whole week, not decided yet. I´ll have my knitting with me, of course, so hopefully I´ll be able to show you something when I get back. See you!

3 kommentarer:

Mona sagde ...

Hej Frida.
Rigtig god ferie.. Glæder mig til du er tilbage igen i blokland:-))

Merete sagde ...

Hej Frida

Kan du have en god fere.

Merete, Ramløse

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Hav en rigtig god ferie og nyd det fuldt ud!! Vi skal nok være her, når du vender tilbage.
Kh Karen S