mandag, december 11, 2006

Mandag, strikkeopdatering / Monday, knitting update

-Denne uge er det blevet til lidt strik, ikke så meget, men dog bedre end sidst.
-This week I´ve managed a little knitting, not so much, but still better than last time.
-

-Drengetæppet er omkring halvvejs færdig. Det skal være en julegave og det er også nr.6 til tæppeknitalongen på webstrik. Nr 4, dominotæppet, er dog ikke helt færdigt, men jeg håber på at få det færdigt inden året er slut. Så er jeg lidt mere end halvvejs med et par sokker i voksenstörrelse strikket af 6 trådet Opal, også en julegave og der er et par til der skal strikkes.

-The boy blanket is about halfway done. It will be a Christmas present and it´s also nr 6 for the blanket knit-along on webstrik. Nr 4, the mitred squares blanket, is not quite done, but I hope to finish it before the end of the year. And I´m a bit more than halfway done with a pair of adult size socks in Opal 6-ply, also a Christmas gift and I plan to make another pair like them also before Christmas.


-Disse bliver de förste færdige projekter der tæller med til lagernedbringelses-alongen, jeg er spændt, for jeg er helt besluttet på at jeg ikke falder af, det her skal lykkes!
-These will be the first projects to count in for the stashreduction-along, I´m excited, because I´m set on not giving up, I will succeed in this!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Frida
godt at du fik byttet dig til en masse nyt garn, når du nu ikke må solde i lang tid. Håber at du kan holde det, jeg ville ikke kunne.
Glæder mig til at se tæppet færdigt det bliver rigtig flot