søndag, oktober 19, 2008

Nu skal det være! / It´s now or never!




-Sådan ser et tömt og nogenlunde rengjort drengeværelse ud. Ældstesönnen der flyttede hjem i foråret efter brud med kæresten er nu flyttet ud igen, mellemsön har været her på weekendbesög men er rejst igen. Så, nu skal det være! Jeg får et eget værelse til mit håndarbejdsgrej, endelig! Der er nu noget inde på vores soveværelse, en del ude i gangen foran værelset og lidt her og der i huset. Men, nu skal det altså samles et sted, det hele! Ihhh, jeg glæder mig! Yngstesön har lovet at hjælpe mig med flytningen i löbet af ugen, så næste weekend kan jeg måske, forhåbentlig, vise frem min helt egen hule.
-This is how an emptied and fairly cleaned boys´ room looks like. Oldest son moved home again last spring after breaking up with his girlfriend, but now he´s moved out again, middle son has just been home for a weekend visit but has now left again. So, now is the time! I get a room of my own for all my crafting stuff, finally! There is some in our bedroom, some in the hall in front of the bedroom and some here and there around the house. But, now it will all be gathered together in one spot. Wow, am I looking forward to this! Youngest son has promised to help me during the week with all the moving around, so next weekend maybe, hopefully, I can show you my own retreat.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er jeg misundelig, tænk at have sit helt eget værelse til al ens garn, stof osv....
Du er godt nok heldig.
KH Lene Sophie

Kludemutter sagde ...

Kan godt forstå du glæder dig,
det er også en dejlig ting med eget værelse
God flytning ;)

Annette sagde ...

Hvor er det da dejligt at værelset bliver dit helt og holdent - og det har jo en fin størrelse, så du må finde al din "isolering" frem fra gemmerne *hi hi*
Skønt når tingene kan lade sig gøre...
kh
Annette

damsgaarden sagde ...

Det bliver rigtig skønt med dit eget værelse, glæder mig til at se resultatet senere :-)

Unknown sagde ...

Nøj..... det lyder jo som paradis at få lov at indrette eget værelse til. Glæder mig til at se det.

Harpa Jónsdóttir sagde ...

Snilld - eigið herbergi...

Sigurlaug sagde ...

O, hvað ég öfunda þig! Ég held það séu e-r ár, ef ekki áratugir í þetta hjá mér!