tirsdag, oktober 21, 2008

Endnu en færdig lille ting / Yet another finished little thing



-Jeg er blevet færdig med en lille pigetop/vest i strl 3-4 år. Opskriften er fra Sandnes og garnet er Opal Feelings, strömpegarn, på pinde 2,5mm. Den skal blive en julegave til min svigersöns lille niece. Jeg har ikke vejet den, men der er en god sjat tilbage af det nögle Opal jeg brugte(100gr nögle).

-I´ve finished a little girl´s top/vest, size 3-4 years. The pattern is from Sandnes (norwegian yarnproducer) and the yarn is Opal sockyarn in the Feelings colourway, needles US2. It will be a christmas gift for my son-in-law´s little niece. I haven´t weighed it but there´s a quite some left of the ball of Opal I used (100gr ball).

9 kommentarer:

Knitgirl sagde ...

Å så søt toppen ble, kjempeartig i annet fargevalg! Med min topp går det tregt, jeg får ikke gjort så mye strikkearbeid nå for tiden. Ha en fin uke!

Mette G. sagde ...

Hvor er den bare alletiders :-)

Lea sagde ...

Hvor er den sød, Frida. Du skal lave mange gaver, når du tænker så langt ud i familien.

Anonym sagde ...

Rigtig sød - det er nogle flotte striber, der kommer.
Mvh Kay

Harpa Jónsdóttir sagde ...

En dúllulegur!

Anonym sagde ...

O hvað þetta er sætt, og gott ef þetta er ekki uppskriftin í nýja blaðinu sem við vorum að skoða saman á síðasta prjónakaffi!
Sigurlaug

Jane sagde ...

Aiii, hvor er den altså bare sød.

damsgaarden sagde ...

Hvor er den fin og sikke flot striberne kommer ;-)

Anonym sagde ...

Hej Frida - hvor er den fin - kan du huske hvilket hæfte den er i?