søndag, oktober 05, 2008

Festival-strik / Festival knitting
















-Denne må vist kaldes for en festival sweater. Jeg slog op masker torsdag aften på hotellet i Köbenhavn, strikkede hele festival weekenden og lukkede af mandag morgen på hotellet inden jeg tjekkede ud. Den er i störrelse ca 5-6 år, ingen opskrift, bare sådan ud af hovedet, pinde 4,5mm. Garnet er Fantasy fra Marks & Kattens, jeg tror det var en gave fra EvaS engang for længe siden, en blanding af uld og akryl.
-This one could be named the festival sweater. I cast on thursday evening in the hotel in Copenhagen, knitted the whole festival weekend and cast off monday morning in the hotel before I checked out. It´s size 5-6 years, no pattern, just out of my head, needles US7. The yarn is Fantasy from Marks & Kattens, I think it was a gift from EvaS a long time ago, a mix of wool and acryl.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er godt nok fin den trøje..og sikke dage I alle har haft på strikkefestival :-)

Made By Dorthe sagde ...

Nøj hvor er den yndig, det må lige være noget for min lille prinsesse, FLOT arbejde Fridag :-)

Unknown sagde ...

Rar beskrivelse fra Silkeborg ... du har fanget stemningerne godt ;-)
Jeg kan endnu se garnrummet for mig!
Sikken du har hurtigstrikket .. og så endda uden opskrift ... flot trøje
KH SIffe

annestuds sagde ...

Kæreste Frida
Hvor er den blevet sød den lille sweater. Du kunne nu godt ryste op med en opskrift :-)))
Knus
Anne

Kludemutter sagde ...

Hvor er den bare sej, flotte detalje du har lavet.

Annette sagde ...

Den er bare blevet flot.. god effekt med knapperne...

Sigurlaug sagde ...

Vá, hún er svo flott!

Unknown sagde ...

Det er en rigtig fin bluse. Jeg er især vild med slidserne i siden og sølvknapperne. Imponerende, at du selv designer.

Anonym sagde ...

tenk at du har strikket den helt ut av hodet ditt! Så fin den er!
Jeg ble misunnelig da jeg så all de fine bildene fra strikketreffet i danmark, og felles-teppet ble riktig så flott!
Og alt det flotte garnet, men bøkene og heftene var noe jeg selv kunne tenkt meg. Har du funnet noe i dm du kunne tenkt deg å lage nå da?

Helle : sagde ...

Ih er den flot, og sikke hurtig du har strikket den.