mandag, august 06, 2007

Drillende strikketöj / Problem knitting

-Ét af de strikketöjer der har drillet mig de sidste dage er denne her:
-One of the knittings that have been giving me problems is this one:


-Stikkelsbær fra min fine bog, denne ryg blev strikket, trævlet op, strikket op igen, ses her.

-Berries from my nice book, this back has been knit up, frogged, knitted up again, seen here.



-Herefter så den sådan ud, og nu er jeg igang igen. Håber den bliver som jeg vil denne gang.
-After that it looked like this, and now I´m knitting it again. Hope it´ll be like I want this time.


4 kommentarer:

HANNE sagde ...

Det ser spændende ud, men hvorfor trævlede du den op ?

Eg sagde ...

Tænk positiv - når du trævler op - ja så holder garnet dobbet sålænge hehe.. jeg kender det selv.

kh

Erna

Anonym sagde ...

Jeg har nominert deg, ta en titt i min blogg :-) KH Vigdis

Anonym sagde ...

For et nydelig garn, og jeg forstår ikke hvorfor du trevler opp? det ser da helt perfekt ut!!!! jeg pleier å "jukse" det til til slutt, jeg, hvis det er en liten feil. Ingen ser det.....tror jeg! ;)
Takk for åpenheten med dine 8 svar om deg. Jeg kjenner deg enda bedre nå, Frida! du er jemmen en tøff kvinne. Stå på!