søndag, august 05, 2007

Strikkefremgang / Knitting progress

-Hm, strikkefremgang har jeg ikke så meget af at vise. Det er som ingen af mine projekter går som planlagt. Jeg har strikket, trævlet op og strikket igen for så kun at trævle op igen. Dog går husbondssweateren fremad, meget langsomt, men fremad.


-Hm, don´t have much progress to show you. It´s like none of my projects are working out as planned. I´ve knitted, ripped and knitted again only to rip out once again. The husbandsweater is moving forward though, very slowly, but forward.

-Forstykket ser nu sådan ud, jeg har lige startet midtmönstret for tredje gang.



-This is how the front looks now, I´ve just started the center pattern for the third time.










-Ryggen.





-The back.






-Og lige for sjov, et billede af bagsiden.
-And just for fun, a photo of the reverse side.







-I morgen måske jeg viser nogen billeder af de ting jeg arbejder på der ikke gör som jeg vil, måske har nogen af jer nogle gode råd.
-Tomorrow maybe I´ll show some pictures of the stuff I´m working on that´s not behavin like I want, maybe some of you have som good advice.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Den er simpelthen SÅ flot - så glem alt det andet strik, der driller. Det skal du nok få orden på :-)
kh
marianne