lørdag, maj 05, 2007

Nye böger / New books


-Posten kom i går med en pakke til mig. Nye strikkeböger. Annette Danielsen´s "Hönsefödder og gulerödder", jeg er totalt faldet for den. Den lille babybog af Sys Fredens fik fölge med. Jeg har köbt dem her. Og hvor er der mange fine modeller i Annette´s bog, jeg tror jeg kommer til at strikke mange af dem, og ikke bliver det værre af at strikkefastheden passer præcis til enkelt/dobbelt strömpegarn. Jeg kan kun anbefale den, nu jeg har læst den igennem, forbeholdt at jeg jo ikke har prövet opskrifterne af.

-I got a package in the mail yesterday. New knitting books. Annette Danielsen´s "Chickenfeet and carrots", I´ve totally fallen for it. The little babybook by Sys Fredens got to come along. I bought them here. There are so many nice projects in Annette´s book, I think I will knit many of them, and a bonus is that the gauge matches single/doubled sockyarn. I can only recommend it after reading it through, but of course I haven´t yet tried the patterns.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det så da ut som en fin strikkebok, synes jeg. Et veldig koselig omslag!
Jeg tittet inn der du handlet den, og fant mye jeg fikk lyst på. Men har nesten nettopp jøpt meg etpar nye bøker nå, så jeg må prøve å holde ut med dem for en stund!

Ha en fin lørdagsaften, Frida!

Christa sagde ...

Uh ja - Frida - Den med Hønsefødderne vil jeg også gerne eje .... Hilsen Christa

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

frida, den der "hønsefødder og gulerødder" venter jeg også spændt på at modtage i min postkasse her snarest!

malle

Helle Holst sagde ...

Ja så kunne jeg altså ikke stå imod længere - Hønsefødder og gulerødder er bestilt:o)

Kh. Helle

Mette G. sagde ...

Helt enig, Frida - Hønsefødder og Gulerødder er en herlig bog.

Hilsen
Mette