søndag, januar 20, 2008

You make my day!


-Britta har givet mig en Award, You make my day-award, og jeg er bare så glad for det, tusind tak Britta! Og nu må jeg vælge 10 andre blogge jeg synes er en præmie værd. Det er altså svært, for jeg har omkring 240 navn på min Bloglines liste! Men jeg pröver alligevel. Her kommer de, i ingen speciel rækkefölge. Disse 10 er blandt dem jeg absolut tjekker hver dag for ikke at gå glip af et indlæg.
-Britta has given me an Award, You make my day-award, and I´m really happy about it, many thanks Britta! And now I have to choose 10 other blogs I think deserve a prize. That´s difficult, I have about 240 names on my Bloglines list! But, I´ll try. Here they come, in no particular order. These 10 are among those I absolutely check each day so I don´t miss an entry.
-I er allesammen med til at "make my day".
-You´re all part of making my day.

5 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Mange tak, jeg elsker også at læse med hos dig!

Anonym sagde ...

Tusinde tak for æren, Frida! Jeg holder også meget af dine beretninger fra Island.
:-) Britt

Anonym sagde ...

Tusinde tak for æren, Frida! Jeg holder også meget af dine beretninger fra Island.
:-) Britt

Anonym sagde ...

Tusinde tak for æren, Frida! Jeg holder også meget af dine beretninger fra Island.
:-) Britt

Anonym sagde ...

Uppsss, tror sørme systemet har fået hikke....;-)))) Britt