fredag, januar 25, 2008

Hanne.

-Ligesom de fleste andre dage står der lys ved min brors billede, men i dag har jeg tilföjet et ekstra lys for Hanne, alle vores kære Hanne, der med sin livsglæde, humor, venlighed, sjove påhit og hjælpsomhed gjorde indtryk på så mange af os. Tusind tak for alt, kære Hanne, og hvor er jeg glad for at jeg fik fortalt dig hvor meget jeg satte pris på at have lært dig at kende.
-Just like most other days there are lights by my brother´s picture, but today I have added an extra light for Hanne. Hanne who was so dear to us all, who with her joy for life, humour, friendly nature, funny ideas and helpfulness made an impression on so many of us. A thousand thanks for everything, dear Hanne, and I´m so happy that I got to tell you how much I appreciated having got to know you.

Ingen kommentarer: