mandag, januar 07, 2008

Mine igangværende arbejder / My WIP´s

-Her et foto af mine igangværende projekter, fra överst til venstre og rundt som klokken:
1. hæklet bölgetæppe i længder, er ikke blevet rört ret længe.
2. husbondssweateren til min mand, jeg har strikket lidt på den de sidste dage og er nu næsten kommet op til ærmegab.
3. et par hvide dameströmper i uld/silke blanding, den förste er nu færdig og jeg er begyndt på den anden.
4. strikket tæppe i firkanter af LopiLight rester og enlige nögler + andre rester i passende tykkelse.
5. min Lindebo jakke i Noro Kureyon og Lopi Light, har ventet for længe men bliver snart taget op igen.
Fotoet blev taget nogle dage för nytår og nu har jeg startet et nyt projekt, et babytæppe hvor jeg pröver af en idé jeg fik for nylig. Hvis det ser ud til at virke viser jeg jer det om nogle få dage.

-Here a photo of my WIP´s, from top left, clockwise:
1. chrocheted wavy blanket in lengths, hasn´t been touched in some time.
2. husband sweater for my husband(!), I´ve knitted a bit on it these last few days and am almost up to the armholes.
3. a pair of white lady socks, out of a wool/silk blend, the first one is now finished and I´ve started the second one.
4. a blanket out of knitted squares from LopiLight leftovers and single balls + some other leftovers in the fitting thinkness.
5. my Lindebo jacket from Noro Kureyon and Lopi Light, has waited for too long but will be picked up again soon.
The photo was taken a few days before NewYears and since then I´ve started a new project, a baby blanket where I try out an idea I got recently. If it seems to work I´ll show it to you in a few days.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kjære Frida, Godt nyttår til deg!
Wow for en bunke med UFOs....men jeg regner med at de snart blir strikket ferdige alle sammen, for du hadde da gjort mye i fjord, ser jeg!
Så flott den Islenderen du fixet på ble! Jeg har strikkeboken til Birgirsdotter (hun som betjener Islandsk garn til distriktet) og den er full av oppskrifter til slike kofter.De er jo blitt så moderne igjen, og bra er jo det!!!