søndag, januar 21, 2007

Tagged!!!

-Jeg er blevet tagget af denne söde strikkedame, jeg skal tilstå 6 sære ting om mig selv!


  1. Jeg er en udpræget natteravn, men alligevel kan jeg ikke lide at sove længe om morgenen!
  2. Jeg elsker de tidlige morgentimer, når ingen anden er stået op, og så til gengæld kan jeg virkelig godt lide at tage mig en morfar i eftermiddagen, så jeg kan være længe oppe om aftenen.
  3. Jeg kan ikke lide kaffe, men drikker alligevel MEGET af det, mest fordi jeg sjældent får nok sövn.
  4. Jeg har katte, har haft i mange år, og mine egne katte synes jeg da godt nok om, men jeg kan ikke fordrage fremmede katte.
  5. Jeg kan ikke, hvor meget jeg end forsöger, forstå at folk har hunde inde i sit hjem.
  6. Jeg plages meget af kampen mellem to af mine störste karakterpræg: hyper-aktivitet og dovenskab, de arbejder ikke så godt sammen!

-I´ve been tagged by this lovely knitting-lady, I have to admit 6 weird things about myself!

  1. I´m decidedly a night-prowler, but I still don´t like sleeping late in the morning!
  2. I love the early mornings, when noone else is up, but then I also like to take a good nap in the afternoon so I can stay up late.
  3. I don´t like coffee, but I still dring A LOT of it, mostly because I rarely get enough sleep.
  4. I have cats, have had them for years, and I like my own cats well enough, but I hate strange cats.
  5. I cannot, no matter how hard I try, understand how people can have dogs inside their homes.
  6. I´m tortured by the battle between two of my strongest characteristics; hyper-activity and laziness, they don´t work so well together!

-Jeg sku egentlig have tagget 6 andre bloggere, men jeg tror de fleste allerede har svaret på denne, så hvis du ikke har og du er interesseret, værs´go!

-I should have tagged 6 other bloggers, but I think most people have already answered this one, so if you haven´t and you´re interested, feel free!

Ingen kommentarer: