tirsdag, januar 23, 2007

Strikkeri / Knitting

-Jeg blogger stadig fra arbejde, der er noget i vejen mellem min egen computer og Blogger, og vi finder ikke ud af det. Sådan har det været siden jeg fik en ny router + den nye Windows Explorer. Jeg har været uendelig træt og doven på det sidste, der har også været höjtryk, sne og frost i flere uger. Men nu har vejret vendt til varm vind og regn og jeg föler mig meget mere energisk. I aften begynder jeg på yoga kursus sammen med min veninde, har aldrig prövet det för, det bliver spændende. Strikkeri har der ikke været så meget af, men lidt har vel også ret?

-I´m still blogging from work, there´s something wrong between my own computer and Blogger, and we can´t figure it out. It´s been that way since I got a new router + the new Windows Explorer. I´ve been endlessly tired and lazy lately, we´ve had high air pressure, snow and frost for weeks. But now the weather has turned to a warm wind and rain and I´m feeling much more energetic. This evening I´m starting a yoga class with my best friend, I´ve never tried it before, that will be interesting. I haven´t been knitting much, but a little also qualifies, right?




-Denne lille kjole skal være en födselsdagsgave til én der snart fylder 3 år. Den er strikket af Lang Baby Cotton, dobbelt garn, med kanter i noget ukendt pelsgarn, på pinde 5mm. Den blev da söd synes jeg.










-This little dress will be a birthday gift for a princess who will be 3 years old soon. It´s knitted of Lang Baby Cotton, double yarn, with edgings in some unknown furry yarn, on needles US 8. I think it´s cute.





-Her ses bagsiden af halsen. Dette projekt tæller til 216 gr reducering af lager og også som Januar projektet her.




-Here the back of the neck-opening. This project counts as 216 gr reduction of yarn-stash and also as January´s project here.













-Jeg har også et næsten færdigt par sokker til min mand og to påbegyndte sjaler der skal være gaver til et par veninder.
-I also have an almost done pair of socks for my husband and two newly begun shawls which will be gifts for a couple of friends.
-Garn lager nedbringelse siden 8/12 06: 2.162 gr
-Yarn stash reduction since 8/12 06: 2.162 gr

2 kommentarer:

Sigga Sif sagde ...

Rosalega sætur kjóll!

Ég hlakka til að sjá sjölin þegar þau eru orðin stærri.

Anonym sagde ...

Hei, og takk for koselig kommentar i bloggen min, Frida!
Jeg har også trøbbel med pc`n noen ganger, og spesiellt når vi tar inn noe nytt, sånn som du med windows. Mulig du må bytte til noe annet?
Mye koselig du har på pinnene for tiden. Og herlige 6 ord om deg. Jeg er også både hyper og doven, og det passer da ikke sammen i det hele tatt!!!!!
Ha en fin dag, vi sees!