søndag, december 10, 2006

Byttehandel / Swap

-Jeg byttede jo væk en masse böger og blade for nylig. Og nu er mine pakker begyndt at svömme ind, og der sgu dejlige ting i.
-I swapped out many of my books and magazines recently. And now my swaps are beginning to flood the house, and there are some really nice thing.
-Rauma norsk uldgarn til Selbustrik, Kauni i beige og rosa, julelommetörklæder og Kauni i papegöjefarver.

-Rauma norwegian wool for Selbuknitting, Kauni in beige and rosé, Christmaskleenex and Kauni in parrotcolours.







-Der er også Opal sokkegarn, islandsk kamgarn i yndige farver og en dejlig lille pakke med luksus hånd og fodcreme samt en parfumecreme. Er det ikke bare vidunderligt?

-There´s also some Opal sockyarn, icelandic combed yarn in lovely colours and a sweet little package with luxury hand and footcreme plus a perfumecreme. Isn´t is just wonderful?






-Og se lige her hvad Britta har sendt til mig! En pakkekalender! Jeg har ikke haft en julekalender siden jeg var en lille pige og jeg tror faktisk ikke jeg nogensinde har haft pakkekalender för. Det er så spændende! Tusen tak skal I alle have for en vellykket byttehandel! Jeg venter dog endnu på nogle pakker.
-And just see what Britta sent me! A parcel-Christmas-calendar! I haven´t had a calendar since I was a little girl and I don´t think I´ve ever had one with packages. It´s so exciting! Thank you all for a successful swap! I´m still waiting for some more packages.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er godt at få lidt garn til huse, når nu der er indført indkøbsstop.
Og hvor er Vanda dog skøn som bamse (ja, jeg er lidt bagud med at få læst blogs....).

KH Tina