torsdag, maj 25, 2006

Jeg fik en gave / I got a gift

-Igen har jeg fået en smuk gave. Annette, medlem af webstrikkerne, er kommet til Island sammen med Tina, sin skolekammerat, for at arbejde på et islandsk plejehjem i en måned. De skal studere hvordan vi tager hånd om vores gamle heroppe. Jeg gav en lille hånd med i at arrangere leje af værelse til dem og så syntes Annette at jeg fortjente en gave til gengæld. Det er utrolig så heldig jeg er hele tiden!
-Again I´ve got a beautiful gift. Annette, a member of my internet knitting club, has come to Iceland along with her school-mate Tina, to work in an icelandic nursing-home for a month. They will study how we take care of our old people up here. I helped a little with the arrangement of lodging for them and then Annette thought I deserved a gift. Unbelievable how lucky I am all the time!
-to fed Dansk Mohair, 350m pr 50gr, utrolig blödt og lækkert, jeg ser for mig noget til halsen, en sjal eller et törklæde.
-two skeins Danish Mohair, 350m pr 50gr, unbelievably soft and yummy, I´m seeing something for the neck, a shawl or a scarf.

3 kommentarer:

Ulla sagde ...

Hejsan Frida

Vilket vackert garn du har fått.Sjalen blir nog mycket fin.
Ulla i norra Sverige

Anonym sagde ...

Hvor er du bare heldig Frida, det garn er bare så lækkert :-)
Knus fra
Dorthe

Anonym sagde ...

Uhmmmmm.....hvor ser det altså bare lækkert ud. Jeg glæder mig til at se, hvad du strikker af det.

KH Tina