tirsdag, maj 02, 2006

Har I nogensinde set noget så nuttet? / Have you ever seen anything so adorable?

-Jeg har for förste gang i mit strikkeliv gået til en garnbutik og köbt garn til en speciel opskrift. Jeg låner tit håndarbejdsböger på biblioteket, bare for at se på de fine ting og lade mig inspirere. Men denne her kunne jeg simpelthen ikke stå for. I dag var jeg så i Rowan butikken og köbte garn til den. Den bliver det næste project der påbegyndes, skal lige få et par småting færdige först.
-I have for the first time in my knitting-life gone to a yarn-shop and bought yarn for a specific project. I often borrow knittingbooks from the library, just to look at all the beautiful things and get inspiration. But this one I simply could not resist. So today I went to the Rowan shop and bought yarn for it. It´s going to be the next project I start, I just have to finish a couple of small items first.
-Den findes i Debbie Bliss bog "Nursery Knits".
-It can be found in Debbie Bliss´ book "Nursery Knits".

















-Og garnet jeg köbte er Rowan Wool Cotton, et maskinvaskbart garn i 50% blöööd merino uld og 50% bomuld. Dyrt var det, men ooh så lækkert!

-And the yarn I bought is Rowan Wool Cotton, a superwash yarn from 50% soooft merino wool and 50% cotton. It was expensive, but oooohhh so wonderful.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Åhh hvor nuttet, jeg kan godt forstå at du er faldet for den lille dragt Frida.
Gid det var mig der snart skulle være bedste.

KH Lise