fredag, marts 13, 2009

Hæklet restetæppe / Crocheted leftoverblanket

-Jeg har gennem en længere tid hæklet indimellem på et restetæppe, til mit eget hjem denne gang. Sidst jeg viste det frem så det SÅDAN ud. Nu har jeg kommet så langt, dvs alle strimler er færdige, så nu mangler bare sammensætning og kant.
-I have for the longest time crocheted once in a while on a leftoverblanket, this time for my own home. The last time I showed it to you it looked like THIS. Now I´ve come this far, ie all the lengths are finished, leaving only assembling and edging.

-Ja, könt bliver det ikke, men nok blödt og varmt til sofahjörnet foran fjernsynet.
-Yes, it won´t be especially pretty, but surely soft and warm for the sofa by the TV.

10 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg syntes at dit restetæppe - er netop så kønt som et kluddetæppe skal være:-) Sikken et stort arbejde, det bliver skønt at nyde i sofahjørnet.

Sascha sagde ...

er helt enig med karen-ditte. Sådan SKA et restetæppe til sofaen se ud :D

Harpa Jónsdóttir sagde ...

Mér finnst það svo fínt!

Nina F sagde ...

Jeg kan kun være enig med de andre, det er et flot kludetæppe du laver.
Kh Nina

Lea sagde ...

Jeg tror der går en vist tid, førend man selv synes at det faktisk er flot, og et stort arbejde er det jo altid.

Anonym sagde ...

Jeg synes det ser ud til at blive et rigtig flot tæppe - og sikkert rigtig dejligt at putte sig under i sofaen :-)

Bente T sagde ...

Det ser ud til at blive et rigtig puttetæppe, dejligt varmt.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Det kan give rigtig mange skønne timer i sofahjørnet, uanset om du synes, det er kønt eller ej ;o) Jeg synes nu, kludetæpper har deres helt egen charme.

KH Tina

Eva S sagde ...

Den är jättefin!Och så kul att kunna använda garnresterna på ett vettigt sätt. Den blir härlig att krypa in i.
Eva i Lund

Betina Olesen sagde ...

Endnu et tæppe.... hvor mange er du efterhånden oppe på... spørger hende den midsundelige (hun har nemlig kun fået lavet et) lave du til hele øen...LOL...

ajjj...pjat, synes også at det er skønt, og en skøn måde at bruge sine rester på...

Hygge fra Betina