onsdag, marts 18, 2009

FO nr 6/2009










Först strikkede jeg en taske, og så blev den filtet i vaskemaskinen.



-First I knitted a bag, and then it got felted in the washing machine.










Og så skulle den naturligvis have lidt "bling".


-And then of course it needed some "bling".


-Ikke mit område af ekspertise, men sjovt var det nu alligevel. Tasken er strikket af entrådet islandsk uld holdt dobbelt på pinde 5,5mm. Det er kun en lille skuldertaske til aftenbrug. Jeg har ikke bestemt hvis jeg beholder den til mig selv eller om det måske bliver en gave.
-Not my area of expertise, but it was fun anyway. The bag is knitted with oneply icelandic wool held double on needles US9. It´s just a little evening shoulderbag. I haven´t decided whether to keep it for myself or if it will be a gift.

3 kommentarer:

Lea sagde ...

Er det Island Frida?
Det er en god idee´

Helle : sagde ...

flot taske, jeg syntes også at det er svært at lave pynt på valkede tasker.

Marianne sagde ...

Skøn taske i en meget mode rigtig farve :-)