lørdag, januar 31, 2009

Nu får det så altså være nok! / Enough is enough!

-Til trods for gode intentioner og udförlige planer om at lave nogle bestemte ting færdige inden jeg fik starte på nye projekter, og så at mit næste nye projekt skulle være Sylvi - ja, det hele er altså gået i vasken. Jeg har startet på flere nye ting der slet ikke var planlagte og nu har jeg totalt mistet overblikket, det hele er et rod i mit hoved, for ikke at tale om mit arbejdsværelse - PYHA! det ligner altså noget der er lögn! Desuden er der flere hængepartier af andre slags der har hængt mig over hovedet aaaalt for længe. Så, i morgen tidlig bliver de nye projekter pakket væk i en pose, der skal ryddes op i arbejdsværelset, der skal ordnes nogle gaver jeg har haft planer om længe, der er töj der skal repareres, og så sætter jeg mig med de förhenværende WIPs og laver nogen af dem færdige inden jeg fortsætter med de nye projekter. I aften skal jeg derimod sætte mig og se Miss Marple på dansk TV, og hækle imens på et af de nye projekter.
Der kommer löbende en update om hvordan det går mig - så kig ind imorgen, forhåbentlig kan jeg rapportere fremgang.

-In spite of good intentions and thorough plans about finishing up a few things before starting new projects, and besides that my next new project was going to be Sylvi - well, it´s all gone to the dogs. I´ve started multiple new things which were definitely not planned and now I´ve totally lost focus, it´s all a big mess in my head, not to mention my craftsroom - PHEW! you wouldn´t believe how it looks in there! Apart from that there are a few un-craft-related things that just have been hanging over my head waaaaayy too long. So, tomorrow morning the new projects will be packed away in a bag, the craft room will be cleaned up and organized, there are a few gifts I´ve been planning for a long time which have to be dealt with, there are some clothes that need repairing, and then I will sit down with the former WIPs and finish some of them before I can go on with any of the new ones. But tonight I´m going to sit down and watch Miss Marple on danish TV, and crochet on one of my new projects while I watch.
There will be regular updates on how it goes - so tune ind tomorrow, hopefully I can report progress.

3 kommentarer:

Helle sagde ...

Kære Frida jeg kender det--Du skal finde noget der VIRKELIG er det.Det gjorde jeg (vendevest)og energien er på vej igen.Når man starter og starter og ikke bilver færdig med noget er der ingen energi i noget .Man skal jo altså nyde sit strik--Det er det der er meningen.Vi strikkere ved jo godt at man ikke sparer nogen penge på at lave tingene selv.
Jeg lavede mine egne regler der sagde 2 færdige projekter før jeg måtte starte et nyt.Nu har jeg faktisk lavet 4 og KAN gå i gang med 2 nye---Men jeg venter lige lidt ;-))
Knus
Helle

Karin Grøn sagde ...

Hej Frida.
Ja, sådan går det sommetider, når man er et kreativt menneske, der kan gribes af ideer og er let til at få dem selv. Jeg fik gjort noget ved det i julen og i går kom min dejlige mand hjem med et par ekstra kasser til garn fra Ikea, så nu mangler jeg ikke ret meget. Dem her er der låg på, så jeg kan holde garnet pænt og rent, så jeg skal også lige have vippet bomuldsgarnet og restenøglerne over i hver sin kasse, så der kan blive endnu pænere. Jeg arbejder bedre, når det ikke bruger min energi. God fornøjelse med Miss Marple- det er også min favorit

Karin Grøn sagde ...

Jeg har forresten tildelt dig en blogpris, du kan se inde på min blog. Jeg håber du vil tage imod den.