mandag, november 13, 2006

Mandagsopdatering af strik / Monday knitting update

-Ja, det er vel godt nok ikke mandag endnu, men i morgen har jeg for travlt, så derfor bliver opdateringen lavet her sent söndag aften.
-Well, it´s technically not monday yet, but I´ll be really busy tomorrow, so the update is being done here late sunday evening.
-Det grönne sjal til min venindes julegave er nu helt færdigt. Her ligger det til blokning.
-The green shawl for my friends Christmas present is now all done. Here blocking.











-Nærbillede af kanten.
-Close-up of the edging.

















-Her står så min dreng model med sjalet, jeg er godt tilfreds med hvordan det blev.
-Here my boy is modelling for me, I´m quite satisfied with how it came out.















-Et par sokker til en 11 årig, strikket i Opal Prisma, på pinde 2,5mm.
-A pair of socks for an 11 year old, knitted in Opal Prisma, on needles US 2.









-Og så har jeg sat julegaverne ind på min lille liste. Mange af dem er små gaver, mere en lille hilsen, men derfor behöver de alligevel köbes/ordnes/laves. Så jeg krydser dem ud så snart de er helt parate til indpakning, julegavepapiret er ikke köbt endnu.
-And then I have added the Christmas presents to my little list. Many of them are small gifts, more like a small greeting, but still they need to be bought/arranged/made. So I´ll be crossing them out as soon as they are ready to be giftwrapped, the Christmas gift paper has not been purchased yet.

# Sokker : 25 par - 14 par færdige, 11 tilbage
# Julegaver: 39 – 3 parat til indpakning
# Vægttab: 7 kilo – 3,5 kilo er væk, halvvejs


# Socks: 25 pairs - 14 pairs done, 11 to go
# Christmas gifts: 39 – 3 ready to be wrapped
# Weightloss: 14 pounds - 7 pounds gone, halfway there





9 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Hvor er det et smukt sjal, hvilket garn er det?

Susanne sagde ...

Sjalet ser fantastisk ud ! Jeg er imponeret over din flittighed. Kh Susanne i Silkeborg

Rosenhaven sagde ...

Hvor er det dog smukt dit sjal. Men ligesom Ulla hvilket garn har du strikket det i. Knus fra Irene

Maggan sagde ...

Men Frida! Vilken vacker sjal!! Och färgerna!! Ja, jag är nästan förälskad ;)
Grattis till den!!!
Kram från
Maggan i Sverige

Tina sagde ...

Hvor er billederne af Vanda ??!! ;O)

Superflot sjal !!

KH Tina

Sylvia sagde ...

For et nydelig sjal!
Tynnt som et spindelvev!

Froding sagde ...

Så fin sjalen är!!

Anonym sagde ...

Ein dokka í viðbót í Jamaica og þú getur prjónað: http://wild_deer.typepad.com/stitches/2006/05/tulip_pattern_n.html

Sigga Sif sagde ...

Ótrúlega fallegt sjal!