lørdag, november 25, 2006

Jeg minsker rodet / I´m decluttering

-I fortsætning af den sidste post, begynder jeg med nogle böger jeg gerne vil bytte ud. De er allesammen som nye, virkelig fine og interessante böger, men jeg bruger dem ikke og derfor gider jeg ikke have dem til at tage plads i mine hylder. Hvis du er interesseret, send mig en mail på fridabraga@hive.is og gör et byttetilbud. Jeg vil gerne have garn, tilbehör s.s. knapper e.lign. eller noget helt andet; byd mig noget du tror jeg måske er interesseret i.

-Following my last post, I´m starting with some books I´d like to swap for something else. They are all good as new, really nice and interesting books, but I don´t use them so I don´t want them taking up shelfspace anymore. If you are interested, send me a mail to fridabraga@hive.is and make me an offer. I´d like yarn, accessories such as buttons or the like or something totally different; offer me something you think I might be interested in.

-Ann Budd: the knitter´s handy book of sweater patterns; Interweave Press 2004




Frataget! Taken!











-


-Ilona Petäjämaa: sjove sjaler til små og store; olivia 2005


















-


-Lena Blidell:skönne sjaler; olivia 2004















-



-Teva Durham: Loop-d-Loop; stewart, tabori & chang 2005

Denne er nu frataget! This one is now taken!












-


-Debbie Bliss: The Celtic Collection; Ebury Press 2000



Denne er nu frataget! This one is now taken!






OBS! Der vil komme flere böger og magasiner i löbet af de næste dage/uger.
There will be more books and magazines coming up in the next few days/weeks.

-Jeg forbeholder mig retten til at tage eller nægte ethvert tilbud. Jeg betaler portoen for bogen til dig og du betaler portoen for det du sender til mig.

-I reserve the right to accept or decline any offer. I pay the postal charge for the book to you and you pay the postal charge for the package you send to me.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er i alt fald MEGET interesseret i Teva Durhams bog ... hun er en af mine guruer!